stinaiindien.blogg.se

Första dagen i mumbai!

Publicerad 2013-09-22 18:23:41 i Allmänt

Kan börja med att svara på dom frågor jag fått av mina mammor och Monica och Anna!
Jo, jag var nervös i taxin!! Men jag hoppades och trodde att dom var mer ute efter mina pengar än mig!
Kvinnan med lgh som jag skulle bo hos hörde av sig ikväll via mail och undrade varför jag varken dykt upp eller hört av mig. Har ingen aning om vad som hände men så här i efterhand känns det som att det var bra! Bor billigare, lika bra och Mycket centralare nu :)

Under dagen idag har jag promenerat runt i Colaba, och bla tittat på gateway of india! (bilder kommer!)
Jag har även shoppat två uppsättningar kläder med byxa och tunika. Traditionellt så har man även en matchande sjal till detta, får se om det införskaffas så småningom :)

Nu ligger jag i sängen, är riktigt trött efter det senaste dygnets äventyr så jag kommer troligtvis att sova gott :)

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2013-09-22 22:31:28

Låter som att boendet blev bättre så! Hur är klimatet, mkt varmt eller? Önskar dig en lång och skön nattsömn, ser frm emot nästa inlägg :-)

Postat av: Anna

Publicerad 2013-09-23 11:36:42

Skönt att allt löste sig ändå!! Fortsätt lycka till med allt! Jag håller på med sista packningen nu :) Kram på dig fina du!

Postat av: Stina (S1)

Publicerad 2013-09-24 17:39:03

Vad skönt att höra att du är framme och i full gång med upptäckandet! Väntar ivrigt på foton :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela